Vertrek - Reisverslag uit Middenbeemster, Nederland van Marian en Joost Brakel en Herder - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Middenbeemster, Nederland van Marian en Joost Brakel en Herder - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marian en Joost

17 Oktober 2008 | Nederland, Middenbeemster

Zo, nog even een berichtje op mijn supertrage ouwe computer. Ik heb een aantal e-mailadressen ingevoerd, zodat jullie automatisch een berichtje krijgen. Sommigen weten niet eens dat we weer op pad gaan, sorry. Francine en Johan zijn gearriveerd met hun katten, zij komen op ons huis passen en voor Panter zorgen. Gisteren ben ik op mijn werk verrast met een afscheidsfeestje met kadootjes en een glaasje wijn, wat een verrassing. Lieve collega's, ik kan ook niet zonder jullie, dankjewel!
Veel lieve attenties, een zak noten van Maja, een boek wat ik graag wilde van Wies, een boek over Pakistan van Lydia, een kaart met een beschermengel van Miriam, een beschermend oog van Irina, verfrissingsdoekjes van Louky en zo kan ik nog wel even doorgaan. Morgenochtend een laatste koffie, eerst bij Maja, dan nog langs de sloop voor een nieuwe handrem en tenslotte langs mijn moedertje in Gameren. Die zal zeker ook nog wat verrasinkjes hebben. En wij brengen ook wat mee: Sinterklaaskadootjes, mét rijm!
Vanmorgen nog een spoedconsult en mijn cliënt was zo dankbaar dat ik nog tijd voor hem vrijmaakte temidden van vakantierommel, dat hij ons de sleutel van zijn huis in Zwitserland aanbood voor onderweg. Wie weet...
We gaan op pad met duizend goede en lieve wensen omringd. Eerste doel: de Duitse autobaan met onze trage Toyota (komt met wind tegen niet boven de 80 km. uit). Gelukkig rijden we daar op zondag. En dan de boot van Venetië naar Griekenland.

  • 17 Oktober 2008 - 18:19

    Wiep:

    Geniet van alle aandacht!
    Neem 'ons' een beetje mee op jullie reis.
    Liefs,
    Wiep

  • 17 Oktober 2008 - 18:46

    Lennart&Gioia:

    Heel veel mooie plaatjes en nieuwe herinneringen gewenst!! Rij niet in 7 bermen tegelijk. Kom "vol" weer terug. Geniet!!
    Liefs van ons Grunnegers.

  • 17 Oktober 2008 - 19:54

    P@tty:

    Lieverds, de tijd vliegt dus gun het Toyotootje, maar z'n gemakje. Tijd is voorlopig even jullie beste vriend. Ik volg jullie met meer dan belangstelling....;-)En al zul je internetcafeetjes niet op elke kilometer tegenkomen: we kijken naar dezelfde Maan !!

  • 17 Oktober 2008 - 20:15

    Theo Erica +kids:

    Hallo marian en joost .
    Wij wensen jullie veel plezier en een hoop avontuurlijke dagen toe .
    We denken aan jullie , en hopen dat jullie een fijne vakantie hebben .
    succes groetjes theo erica patrick en samantha .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marian en Joost

Actief sinds 20 Sept. 2008
Verslag gelezen: 550
Totaal aantal bezoekers 70732

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2022 - 28 September 2022

Georgië

01 Januari 2019 - 01 Januari 2020

Verhuizen

16 Juni 2017 - 10 September 2017

Gezellig met zijn allen naar Tajikistan!

12 December 2014 - 10 Januari 2015

Allemachtig prachtig Marokko!

31 Mei 2013 - 06 Juni 2013

New York, New York

22 Juli 2012 - 19 Oktober 2012

Gezellig met z'n allen naar Mongolië.

01 Oktober 2009 - 02 November 2009

Even naar Tunesië en Djerba

17 Oktober 2008 - 31 Januari 2009

Naar India via Turkije, Pakistan en Iran

18 Mei 2001 - 18 Mei 2002

Een jaar reizen 2001-2002

Landen bezocht: