Vertrek - Reisverslag uit Middenbeemster, Nederland van Marian en Joost Brakel en Herder - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Middenbeemster, Nederland van Marian en Joost Brakel en Herder - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marian en Joost

17 Oktober 2008 | Nederland, Middenbeemster

Zo, nog even een berichtje op mijn supertrage ouwe computer. Ik heb een aantal e-mailadressen ingevoerd, zodat jullie automatisch een berichtje krijgen. Sommigen weten niet eens dat we weer op pad gaan, sorry. Francine en Johan zijn gearriveerd met hun katten, zij komen op ons huis passen en voor Panter zorgen. Gisteren ben ik op mijn werk verrast met een afscheidsfeestje met kadootjes en een glaasje wijn, wat een verrassing. Lieve collega's, ik kan ook niet zonder jullie, dankjewel!
Veel lieve attenties, een zak noten van Maja, een boek wat ik graag wilde van Wies, een boek over Pakistan van Lydia, een kaart met een beschermengel van Miriam, een beschermend oog van Irina, verfrissingsdoekjes van Louky en zo kan ik nog wel even doorgaan. Morgenochtend een laatste koffie, eerst bij Maja, dan nog langs de sloop voor een nieuwe handrem en tenslotte langs mijn moedertje in Gameren. Die zal zeker ook nog wat verrasinkjes hebben. En wij brengen ook wat mee: Sinterklaaskadootjes, mét rijm!
Vanmorgen nog een spoedconsult en mijn cliënt was zo dankbaar dat ik nog tijd voor hem vrijmaakte temidden van vakantierommel, dat hij ons de sleutel van zijn huis in Zwitserland aanbood voor onderweg. Wie weet...
We gaan op pad met duizend goede en lieve wensen omringd. Eerste doel: de Duitse autobaan met onze trage Toyota (komt met wind tegen niet boven de 80 km. uit). Gelukkig rijden we daar op zondag. En dan de boot van Venetië naar Griekenland.

• 17 Oktober 2008 - 18:19

Wiep:

Geniet van alle aandacht!
    Neem 'ons' een beetje mee op jullie reis.
    Liefs,
    Wiep

• 17 Oktober 2008 - 18:46

Lennart&Gioia:

Heel veel mooie plaatjes en nieuwe herinneringen gewenst!! Rij niet in 7 bermen tegelijk. Kom "vol" weer terug. Geniet!!
    Liefs van ons Grunnegers.

• 17 Oktober 2008 - 19:54

P@tty:

Lieverds, de tijd vliegt dus gun het Toyotootje, maar z'n gemakje. Tijd is voorlopig even jullie beste vriend. Ik volg jullie met meer dan belangstelling....;-)En al zul je internetcafeetjes niet op elke kilometer tegenkomen: we kijken naar dezelfde Maan !!

• 17 Oktober 2008 - 20:15

Theo Erica +kids:

Hallo marian en joost .
    Wij wensen jullie veel plezier en een hoop avontuurlijke dagen toe .
    We denken aan jullie , en hopen dat jullie een fijne vakantie hebben .
    succes groetjes theo erica patrick en samantha .