" Er is niets zo goed als een woestijn.... - Reisverslag uit Kermān, Iran van Marian en Joost Brakel en Herder - WaarBenJij.nu " Er is niets zo goed als een woestijn.... - Reisverslag uit Kermān, Iran van Marian en Joost Brakel en Herder - WaarBenJij.nu

" Er is niets zo goed als een woestijn....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marian en Joost

11 November 2008 | Iran, Kermān

... om de rest van de wereld te gaan waarderen", zei Joost vanmorgen.

  • 15 November 2008 - 14:48

    Merel:

    Nou, dat fijne appartementje op de Langestraat waar we binnen waren geweest Joost, gaat niet door. Wat zijn makelaars gemene mensen zeg! Ze houden echt helemaal geen rekening met onze gevoelens.
    We hebben al veel leuke dingen voorbij zien komen, maar het valt telkens te duur uit, of ze willen maar één persoon erin of alleen een werkend persoon. Het laatste appartementje waar we zijn gaan kijken verloor z'n woonvergunning. Was weer eens wat anders :)
    Maar het wil dus nog niet echt vlotten.

    Ben afgelopen maandag, dinsdag en woensdag wel naar Londen geweest met 3 vriendinnetjes. Ik probeerde dingen te herkennen van toen wij er lang geleden waren, maar het was veelal vervlogen.
    Gelukkig sliep ik in een heel schoon hostel zonder ondergekliederde bedden ;)

    Nu weer hard studeren.
    Lieve knuffels en kussen

  • 18 November 2008 - 13:49

    Maja:

    Marian, steeds als jij belt doet je moeder net boodschappen, zei ze. Ik heb haar net gebeld (na jouw telefoontje) en haar verteld dat het jullie heel goed gaat.
    Omdat je zei dat jullie een woestijn-bericht hadden gestuurd (dat ik niet had ontvangen)heb ik het gevonden via het laatste Iran-bericht en dan geklikt op "volgende".
    Hier alles goed. Voor het weekend verwachten ze sneeuw.

    Ik omhels jullie.
    Maja 18 november

  • 18 November 2008 - 18:04

    Melissa En Bart:

    Hoi Joost en Marian,

    Hoe gaat het met jullie?
    Hier gaat het goed. Niet alles zonder slag of stoot helaas. De oma van Melissa is een aantal dagen geleden overleden. Ze kreeg 5 dagen daarvoor te horen dat ze kanker had, en 5 dagen later was ze er niet meer.
    Zo hard kan het dus gaan.

    Dat autopech je ook kan overkomen met een nieuwe auto en in eigen woonplaats bleek laatst ook. Startmotor stuk. Gelukkig een goed bedrijf gevonden die hem snel en voor niet veel geld kon vervangen.

    Straks begin ik weer aan mijn eerste nachtdienst van drie. Eens kijken wat de nacht brengt.
    Ik denk veel aan jullie. Wat jullie doen, waar jullie zijn..

    Heel veel plezier!

    Dikke kus,

    Bart en Melissa

  • 20 November 2008 - 15:43

    P.voss1@chello.nl:

    dag marian en joost,
    heel veel liefs en alleen maar mooie dagen. lieve groeten, gertrud.

  • 21 November 2008 - 08:53

    P@tty:

    Ha vrolijke fluiters, Inderdaad, Joost' wijsheid van de woestijn was aan me voorbij gegaan. Maar de boodschap is duidelijk; ik vertrek binnenkort dus ook maar naar de woestijn....misschien vind ik dan zelfs een positieve kant aan de wereldrecessie. Hier is het soms guur en koud en zoals Maja al schreef, met sneeuw op komst. Wat schrijf je toch heerlijke verslagen. Dat maakt het dat ik des te meer nieuwsgierig ben naar jullie foto's. Hoop dat de Toyoto ok is zodat jullie verder kunnen. Des te sneller komt je volgende kleurrijke verslag.... Geniet verder !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marian en Joost

Actief sinds 20 Sept. 2008
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 70977

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2022 - 28 September 2022

Georgië

01 Januari 2019 - 01 Januari 2020

Verhuizen

16 Juni 2017 - 10 September 2017

Gezellig met zijn allen naar Tajikistan!

12 December 2014 - 10 Januari 2015

Allemachtig prachtig Marokko!

31 Mei 2013 - 06 Juni 2013

New York, New York

22 Juli 2012 - 19 Oktober 2012

Gezellig met z'n allen naar Mongolië.

01 Oktober 2009 - 02 November 2009

Even naar Tunesië en Djerba

17 Oktober 2008 - 31 Januari 2009

Naar India via Turkije, Pakistan en Iran

18 Mei 2001 - 18 Mei 2002

Een jaar reizen 2001-2002

Landen bezocht: